Pusztainé Pétervári Csilla egyéni vállalkozó, kisadózó (székhely: 2336 Dunavarsány, Epres utca 5/B.; nyilvántartási szám: 58494473; Adószám: 48207401-1-33) 2024. augusztus 6. napjától kezdődően ebben a dokumentumban adja közre az Általános Szolgáltatási Feltételeit.
- A Szolgáltató
- A Szolgáltató weboldala:
utamon.hu
- A Szolgáltató weboldala:
- A Szolgáltató adatai:
Képviselő: Pusztainé Pétervári Csilla (egyéni vállalkozó, kisadózó)
Székhely: 2336 Dunavarsány, Epres utca 5/B.
Telefon: +36(20) 537 4067
E-mail: info.utamon@gmail.com
Nyilvántartási szám: 58494473
Adószám: 48207401-1-33
Postai cím: 2336 Dunavarsány, Epres utca 5/B.
Tárhely szolgáltató: Websupport Magyarország Kft.
Tárhely szolgáltató székhelye: 1119 Budapest, Fehérvári út 97-99.
Tárhely szolgáltató e-mail címe: info@tarhelypark.hu
2. A szolgáltatás igénybevétele és besorolása
2.1 A megrendelések leadása
A megrendelések leadása kizárólag elektronikus úton az Utamon weboldalán vagy időpontfoglalóján keresztül lehetséges. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket a Szolgáltató nem fogad el. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató szintén elektronikus úton küldi el a felhasználók részére. A rendelés leadása előtt a felhasználónak lehetősége van a regisztrációkor megadott adatok módosítására. A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma archiválásra kerül és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető.
2.2 Ha a megrendelt szolgáltatás nem áll rendelkezésre
Ha a megrendelt szolgáltatás nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató a Vevőt erről haladéktalanul tájékoztatja, és az esetlegesen interneten előre kifizetett ellenértéket visszautalja a Vevő részére, a tájékoztatást követően legkésőbb 30 napon belül. E kötelezettség teljesítése azonban nem mentesíti a Szolgáltatót az esetleges szerződésszegés egyéb következményei alól.
2.3 A rendelés visszaigazolása
A Szolgáltató a felhasználó megrendelésének megérkezését elektronikus úton haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül köteles visszaigazolni. Amennyiben fenti határidőben Szolgáltató a megrendelést nem igazolja vissza, a felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség alól.
2.4 Elállás a rendeléstől
A leadott rendelésektől való elállási jog gyakorlására vonatkozó törvényi szabályozást a 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet tartalmazza. Eszerint az elállás joga nem gyakorolható olyan áru értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza.
Halasztás: Amennyiben az Ügyfél, komoly indokkal nem tud részt venni a szolgáltatáson, abban az időpontban, amire eredetileg jelentkezett, halasztási kérelmét írásban köteles eljuttatni a Szolgáltatóhoz. Halasztás esetén az Ügyfél a befizetett szolgáltatási díjat a befizetés/átutalás időpontjától számított 1 éven belül szabadon felhasználhatja a Szolgáltatóval egyeztett új időpontban. Az 1 év jogvesztő hatású. Tehát amennyiben az Ügyfél 1 éven belül nem használja fel a halasztott részvételi lehetőséget, a befizetett szolgáltatás díjat elveszíti, és a Szolgáltató valamint az Ügyfél között a jelentkezéskor létrejött szerződés automatikusan érvényét és hatályát veszti. Amennyiben ezt az Ügyfél írásban kéri, az 1 éves határidőn belül a halasztás mellett van lehetősége a befizetett, de fel nem használt szolgáltatási díjat visszakérni. Ez esetben egy mínusz összeget tartalmazó számla kibocsátásával együtt az eredeti megrendelőnek visszafizetjük a befizetett összeget a kérelem beérkezésétől számított 30 napon belül.
Vis Maior esetek: Az ügyfelet nem illeti meg az elállás joga, és így pénzvisszatérítési igénnyel sem léphet fel Szolgáltató felé, ha a meghirdetett tréning vagy szolgáltatás a meghirdetés időpontjában még előre nem látható, Vis Maior* kategóriába tartozó esemény, illetve kapcsolódó hatósági korlátozás (pl. kijárási tilalom) miatt marad el, vagy halasztódik későbbi időpontra. Ha ilyen, Vis Maior eset következne be, akkor Szolgáltató mindet meg fog tenni a szolgáltatás alternatív formában (online, zárt csatorna, stb.) történő fenntartása érdekében.
*A Vis Maior tipikus esetei természeti katasztrófák (földrengés, tűzvész, járvány, aszály, fagykár, árvíz, szélvihar, villámcsapás stb.), továbbá bizonyos politikai-társadalmi események (pl. háború, forradalom, felkelés, szabotázs). A Vis Maior elsődleges jellemzője, hogy kívül van a Szolgáltató hatókörén, és olyan típusú korlátozást jelent, ami a hatályos rendeletek és törvények betartása mellett lehetetlenné teszi a megígért szolgáltatás ígért időpontban történő nyújtását.
2.5 A weboldalakon feltüntetett adatok
Pusztainé Pétervári Csilla e.v. megtesz mindent azért, hogy az 1.1 pontban felsorolt weboldalon megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a 145/2014. (II. 26.) kormányrendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadóak.
2.6 Hibás visszaigazolás esetén
Amennyiben rendszerhiba miatt valamely termék ára hibásan jelenik meg a weboldalon, vagy a megrendelés visszaigazolásában hibásan szerepel, úgy Szolgáltató értesíti erről a Vevőt, és az ilyen megrendeléseket semmisnek veszi.
2.7 A felhasználó felelőssége
A Szolgáltató nem vállal felelősséget a rendelés nem teljesítéséből, késésből, a szolgáltatás leállásából eredő, és/vagy az esetleges üzleti vagy magántermészetű információk elvesztéséből vagy egyéb anyagi veszteségből fakadó károkért.
2.8 Kedvezmények igénybevétele
Amennyiben egy kedvezményes csomaggal rendelkező ügyfél a kedvezmény keretét részben vagy egészben bármely tréningre be kívánja váltani, akkor minden esetben az adott tréning mindenkori, 100%-os listaárát vonjuk le a részére fenntartott kedvezmény keretből. Ha az adott tréning éppen akciós, akkor az ügyfél választhatja azt is, hogy a kedvezmény keretét nem használja, hanem az adott tréning akciós árát befizeti részvételi díjként. Bármelyik megoldást választja is az ügyfél, erről írásban nyilatkoznia kell, és ennek megfelelően vagy levonjuk a teljes tréning díjat a keretéből, vagy pedig megkapja a kedvezményes díjra szóló számláját.
3. Adatkezelési tájékoztató
A jelen pillanatban hatályos Adatkezelési Tájékoztató, mely érvényes 2024. augusztus 6-tól, elérhető ezen a linken: https://utamon.hu/privacy-policy
A jelen Általános Szolgáltatási Feltételek elfogadásával a Vevő tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató minden olyan esetben kezeli az adatait és a személyes adatait, ahol a Vevő és a Szolgáltató között kötött szerződés teljesítésén és jogszabályon alapul (elektronikus kiadvány, könyv, hanganyag rendelés, szolgáltatásra, rendezvényre, tréningre, elvonulásra, mentor programra jelentkezés) az adatkezelés. A Vevő tudomásul veszi, hogy az adatkezelés ezen eseteiben neki az adatkezelést nem kell elfogadnia, vagy hozzájárulnia ahhoz, de előzetesen tájékoztatni kell a Vevőt az adatkezelés tényéről. Részletes tájékoztatás a fenti linken olvasható.
4. A termékekről, szolgáltatásokról
4.1 Szolgáltató nyilatkozata
Az 1.1 pontban felsorolt weboldalon megrendelhető termékekből, szolgáltatásokból szerezhető előnyök megtapasztalásához az egyén elkötelezett részvételére van szükség, mivel ezek csak a saját erőfeszítései árán valósíthatók meg. Ám mivel ehhez az egyén saját erőfeszítése szükséges, ezért semmilyen előnyre nem vállal garanciát a Szolgáltató.
A Vevő tudomásul veszi, hogy semmilyen reklamációval, kártérítéssel nem élhet, amennyiben valamely termék(ek), szolgáltatás(ok) megvásárlása után nem ér el javulást a saját vagy más(ok) életében. Tudomásul veszi, hogy a termékekben található adatok és eljárások működőképessége azon múlik, hogy mennyire képes alkalmazni azokat a saját vagy mások életére.
4.2 Ingyenes termékek, szolgáltatások vásárlása (letöltése)
A Vevő tudomásul veszi, hogy az ingyenes termékekért, szolgáltatásokért Szolgáltató pénzt ugyan nem kér, de Szolgáltató a Vevő (letöltő, résztvevő, stb. továbbiakban „Igénybe vevő”) nevét, e-mail címét elkéri, és Szolgáltató ragaszkodik az Igénybe vevővel a kommunikáció lehetőségéhez cserébe az ingyenes termékért, szolgáltatásért.
Amennyiben Vevő (Igénybe vevő) nem szeretne kommunikálni a Szolgáltatóval, vagy nem járul hozzá a kapcsolati adatai megadásához, az jelen szerződésben foglaltak elutasítását jelenti, és ez esetben a Vevő (Igénybe vevő) nem jogosult használni az ingyenes termékékeket, szolgáltatásokat.
Amennyiben az ingyenes termékek, szolgáltatások vásárlása (letöltése után) a Vevő (Igénybe vevő) meggondolja magát, akkor a 3. pontban megadott Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak szerint az egyes önkéntes adatkezelési célok vonatkozásában a hozzájárulását visszavonhatja, de ez esetben a jogosultsága is megszűnik az ingyenes termékek, szolgáltatások használatára.
5. Egyéb rendelkezések
5.1 Hírlevélküldés és kapcsolattartás
A Szolgáltató jogosult a felhasználó részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a felhasználó a regisztrációkor (vásárláskor, szolgáltatásra, képzésre jelentkezéskor) a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a felhasználó által a regisztrációkor, illetőleg egyébként a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak, illetőleg helytállóak.
5.2 Leiratkozás
A felhasználó az 5.1 pontban hivatkozott önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni, ezt a hírlevélben a leiratkozásra kattintva teheti meg. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a felhasználó részére több hírlevelet, illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli a felhasználó adatait a hírlevélre feliratkozott felhasználók adatai közül. Az adatkezeléssel és adatvédelemmel kapcsolatos részletes tájékoztatás a 3. pontban megadott Adatkezelési tájékoztatóban érhető el.
5.3 Fogyasztói panaszügyintézés
A fogyasztói, vásárlói panaszügyintézés írásban történik, a csilla@utamon.hu címen.
6. Számlázás
Az online számlázási szolgáltatónk a Billingo.hu.
6.1 e-Számlázás
A weboldalakon vásárolt bármely termék vagy szolgáltatás esetén a Vevő tudomásul veszi, és beleegyezik, hogy a Szolgáltató elektronikus számlát bocsát ki, és Vevő belegyezik, hogy befogadja az elektronikus számlát.
A számlákat a Billingo E-számla rendszerén keresztül küldjük ki, ahol 8 évig tároljuk a Vevőnek kibocsátott számlákat.
Az e-számla használata: Letölti a magyar Acrobat Reader programot, vagy frissíti itt: http://get.adobe.com/reader/ (letöltés előtt célszerű a magyar változatot választani), majd az Acrobat Readerrel megnyitja az e-számlát, amit PDF-ban kap.
6.2 Tanúsítvány hibakezelés
Ha az e-számla megnyitásakor a „The validity of the document certification is unknown. The author could not be verified.” üzenetet kapja (magyarul: „A dokumentumhitelesítés érvényessége ismeretlen. A szerzőt nem lehet ellenőrizni.”), akkor a következő a teendő: A fenti azt jelenti, hogy a számítógépére telepített Adobe Acrobat Reader PDF olvasó nem tudta ellenőrizni az e-számlán található tanúsítvány hitelességét. Ez nem az e-számla hibája, hanem az Adobe Acrobat Reader beállítási hibája!
7. JOGLEMONDÁS
7.1 A Felhasználó vagy Vevő lemond azon jogáról, hogy a termékek vagy a szolgáltatás használatából eredő vélt vagy valós kárért beperelheti Szolgáltatót, vagy bármilyen más módon kártérítést kérne.
7.2 Vevő lemond azon jogáról, és nem fogja beperelni Szolgáltatót, ha a szolgáltatás során vagy a Termékek használata során Vevő megsérül, bármilyen testi baj, kár, stb. éri. Vevő tudomásul veszi, hogy ez az ő felelőssége.